شایناشاینا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

شاینا کوچولو

من و دوستام

1391/5/1 11:58
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خودم. راستش این مامان من خیلی حوصله آپ کردن وبلاگمو نداره.تازشم از

وقتی  من به دنیا اومدم دیگه خاطراتشو هم که نزدیک ٦سال بود مینوشت هم نمینویسه.

باید زودتر خودم دست به کار بشم و کاری کنم.

القصه ما ٥ شنبه ٢٢ تیر با مامانم رفتیم مهمونی خونه دوستم پندار

هلیا و ستایش و دیبا و ارشان و بردیا هم بقیه دوست جونام بودن

فکر کنم وروجک ترینشون من بودم بعدش هلیا بعد ارشان بعد دیبا بعد ستایش

پندار و بردیا هم که خیلی آقا بودن و مثل ما دخترا و البته ارشان زیاد وروجک بازی در نمیاوردن

به من خیلیییی خیلییییی خوش گذشت.مخصوصا چون بابام هم چند روزیه رفته ماموریت ومنم خیلی

بابایی هستم و همش دلتنگش بودم، فرصتی شد تا کلی خوش بگذرونم.

چهارشنبه ٢٨ تیر هم تولد مامانم بود و من بهترین هدیه رو بهش دادم

فردا صبح با یک بوسه قشنگ از خواب بیدارش کردم.

نمیدونستم مامانم انقدر از این کار خوشش میاد مگرنه همش بوسش میکردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)